ptlinda

Hva har en PT som nyttårsforsett?

Skrevet 11.01.2016 klokken 19:01 | Kategori: Kosthold | Kommentarer: 0


Nå er det lenge siden jeg har vært her inne i bloggen som dere sikkert har sett. Jeg har den siste tiden lagt all fokus på skole og jobb hvor jeg satt meg klare mål. Og det har gitt resultater! Dessuten er det ingen vits i å skrive noe når det går i det samme hver eneste dag.

Nå er det nytt år og nye muligheter. Det er selvsagt nå mange er i gang med en sunnere livsstil, slik er det hvert år. Det jeg vil er å motivere så godt jeg kan for at flere kan henge på litt lenger enn til slutten av februar. Jeg skal derfor prøve å få oppdatert nå og da med gode og enkle oppskrifter som er sunne og noen enkle treningstips.
Processed with MOLDIVJeg som forsåvidt er veldig aktiv trenger ikke ha noen målsetning om akkurat det med å komme i gang. Så hva har en personlig trener som nyttårsforsett??

Jeg har som mål å spise mer vegetar. Ikke noe mer hokuspokus enn det. Miljøet er noe alle bør bidra med på en eller annen måte. Dette får være mitt lille bidrag. I tillegg har kroppen godt av det. Så det er vinn vinn dere, og det trenger ikke være så vanskelig og kjedelig som jeg føler mange bare har bestemt seg for at det er.

Jeg har allerede hatt tre vegetar middager i 2016, og flere skal det bli. Falafler har blitt en storfavoritt. Noe så enkelt å lage da!

Miks med stavmikser: 1 boks kikerter, 2 ss kikertmel eller grovt mel, løk, krydder. Stek med kokosolje i panna. Jeg hadde falaflene i pitabrød med salat og lett majones.

Restene har jeg i kjøleskapet og har som lunsj eller middag dagen etter. Hvor greit er det ikke å ha det klart??

Skriv en kommentar


hits