ptlinda

Vitaminfrokost + trening hjemme

Skrevet 18.07.2015 klokken 13:08 | Kategori: Trening | Kommentarer: 1


Gårsdagens frokost ble en vitaminbombe. Jeg hadde litt biola zero igjen så jeg lagde rett og slett en smoothie med bær, chiafrø og banan og biola. Jeg kuttet også opp grønnsaker som jeg dyppet i smoothien. Rett og slett for å få i meg mer grønnsaker, noe jeg har vært litt dårlig på denne uka. Men bare så det er sagt var dette en liten frokost ettersom ville rekke en lunsj før jobb.

Nå har jeg frihelg, noe som føles deilig etter en uke med mye jobbing. I dag skal jeg i bursdag, men for øyeblikket daffer jeg bare rundt i leiligheten. Det er deilig å ikke ha noe spesifikt som må gjøres. Jeg går å smårydder litt, lakker negler, surfer på nett, osv. Jeg hadde en liten morgenøkt på stuegulvet tidligere. Det blåste så mye ute, og jeg ville ikke gå noen steder. Det er ingen tvil om at man kan få gode økter i hjemmet også! Jeg holdt faktisk på i over en time med diverse øvelser for hele kroppen og jeg kjenner det godt i beina nå.

Hvis du syntes det er litt vanskelig å skulle komme i gang hjemme har jeg et par tips. Det er lurt å skrive ned økten på forhånd, hvis ikke er det veldig lett å gi seg før man egentlig burde. Har du et treningsprogram klart og musikk på anlegget er det bare opp til deg selv å presse deg igjennom. Alt kan bli tungt om man bare tar mange nok reps eller har minst mulig pauser! Bruk en timer slik at du jobber i x antall sekunder eller skriv ned et antall repetisjoner du skal gjennomføre. Og hiv inn masse øvelser for bein, da fyker pulsen opp garantert!! :)

L

Anette

18.07.2015 kl.15:19

Åh, det såg godt ut:)

Ha en riktig fin lørdag <3
Skriv en kommentar


hits