ptlinda

Chia pudding og challenge

Skrevet 14.06.2015 klokken 19:02 | Kategori: Kosthold | Kommentarer: 4


Ny chiapudding oppskrift allerede dere. Jeg ble litt gira på å teste litt mer siden den forrige ble en sukse, og resultatet ble bra også denne gangen! Det er jo veldig greit å ha ferdig laget frokost etter trening! I tillegg har jeg funnet ut at det er en god måte på å få i seg litt ekstra frukt og vitaminer på, noe jeg faktisk er ganske så dårlig på.

1 banan, halv pære, 4 ss chiafrø, ca 1/2 boks kokosmelk og litt vann. Topping: Honning

Under her ser dere en liten ny ting jeg tenkte å teste ut. Målet for meg er rett og slett å ta 100 situps hver dag denne uken! Jeg har laget denne listen som nå henger på kjøleskapet. Her krysser vi ut når dagens situps er gjort. Tror dere vi klarer det?? Det er jo bare å slenge seg med om du vil ha en litt stor utfordring. For det er jo faktisk ganske mange. Men om man tar 50 om morgenen og 50 om kvelden f eks? Jeg har troa!

L

Vero

14.06.2015 kl.19:22

Lykke til!
Linda Borgan

14.06.2015 kl.21:39

Veronika BS: Takk! ;D
Tina Angelica

14.06.2015 kl.23:01

åhh, den puddingen såg god ut. Skal teste det ut som snacks en kveld :)
Linda Borgan

15.06.2015 kl.08:39

Tina Angelica: Ja det må du gjøre :) Bare husk å la den stå en god del timer/over natt!
Skriv en kommentar


hits