ptlinda

Hjemme Tabata

Skrevet 28.05.2015 klokken 13:11 | Kategori: Trening | Kommentarer: 0


I dag regnet det, kroppen var sliten og stiv som en stokk da klokken ringte og jeg vurderte sterkt treningsfri! Men så tenkte jeg at jeg i det minste kunne trene en liten halvtime på stuegulvet, det er jo bedre enn ingenting right?

Så det jeg gjorde da var å skrive ned et par øvelser og finne frem tabata intervaltimer på mobilen. 

Øvelsene jeg gjorde:

Hoppende knebøy og Pushups

Roing med strikk og skulderpress med strikk

Utfall og 90 grader sitt til vegg

Knebøy med strikk og glutebridge med strikk

Dips og abduktor med strikk

Stepups og skøyting

Benhev og situps

20 sekunder jobb, 10 sekunder pause. Alle øvelsene utføres fire ganger. Jeg gjorde f eks to runder knebøy med hopp, deretter to runder med push ups også det samme igjen før jeg gikk videre til de neste øvelelsene. Jeg avsluttet med magechallengen jeg har denne uka, i tillegg til litt øving på å stå på hender, siden det har blitt altfor lite av det den siste tiden.



Etter det kunne jeg sette meg til å lese litt med god samvittighet. Nå skal jeg snart av gårde på jobb til i kveld og i morgen er det opp super tidlig, så jeg tror kroppen hadde godt av å ikke ta seg noe som helst ut med trening i dag. Restitusjon er viktig for å i det hele tatt få fremgang, fort gjort å glemme dette når man er ivrig :P

L

Skriv en kommentar


hits