ptlinda

Planke tips, dag 2 challenge

Skrevet 10.02.2015 klokken 15:54 | Kategori: Trening | Kommentarer: 1


Planke variant til planke challenge er selvfølgelig på sin plass om noen har lyst til å prøve seg, og variere treningen. Husk å gjerne del ditt planke bilde på Instagram med hashtag sportyborgan

I dag kjørte jeg planke som sett ovenfor. Dette er faktisk min egenkomponerte planke øvelse fra mange mange år siden. Du kan velge å holde med strake armer eller ligge med albuene på bosu ballen. Deretter sparker jeg annenhvert bein skrått innover, og deretter ut til sidene. Dette er enda en av mine favoritter som jeg i blant kommer på når jeg vil trene mage. Her må du jobbe godt med kjerne muskulaturen skal jeg si dere!

I dag begynte dagen min grytidlig, faktisk ringte alarmen klokken fem. Da var det tid for å sette i gang arbeidsdagen. Slik er det å jobbe på treningssenter. Noen vil jo faktisk opp å trene klokken seks slik at de slipper det etter en lang arbeidsdag. Da det var min tid for en økt var jeg rimelig trøtt, ettersom jeg aldri klarer å sove tidlig dagen før en slik vakt. Heldigvis hadde jeg en treningsbuddy med i dag, og vi tok økten litt på sparke. Det ble masse supersett, slik at vi når jeg kjørte en øvelse, kjørte den andre en annen øvelse, også bytter vi. Det ble derfor en effektiv økt, sånn jeg liker det. Ofte når man er to som trener sammen blir det ofte litt lange pauser fordi det alltid er noe å snakke om, men nå fikk vi liksom ikke så mye tid til det :P


Her er dagens middagstips også. Laks med linsesalat og soya saus. Veldig godt, og VELDIG enkelt!

L

the future life

10.02.2015 kl.15:58

Ha en fin dag :)

Gå gjerne inn på bloggen, å Facebook siden vår og trykk liker og del, vis du er i mot mobbing :)

da vi kan nå ut til flere, og det vil gjøre oss veldig takknemlig.

Takk
Skriv en kommentar


hits